کاربردی‌ترین نرم افزارها برای آخر هفته + دانلود
EagleGet برای رایانه؛

نرم‌افزاری رایگان برای افزایش سرعت دانلود تا 6 برابر + دانلود

نرم افزار EagleGet مدیریت دانلود جدیدی است که تازه پا به این عرصه گذاشته و سازندگان آن گفته اند که آینده خوبی در پیش روی این نرم افزار است. EagleGet امکان دانلود فیلم از سایت های اشتراک گذاری فیلم را دارد و به گفته سازندگانش سرعت دانلود شما را تا 6 برابر افزایش می دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار دانلود، امکان ادامه دانلود و پشتیبانی کامل از پروتکل‌هایی مانند HTTP ,HTTPS ,FTP ,FTPS ,SFTP ,MMS ,RTSP اشاره کرد.

 

 


برای رایانه؛

با چند کلیک ساده اطلاعات خود را بازيابی كنيد + دانلود

شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمند خود را به اشتباه در عرض چند ثانیه پاک کرده باشید برای بازیابی آن‌ها دریچه نرم افزار R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می‌باشد با این نرم افزار می‌توان داده ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد. از ویژگی های جالب این نرم افزار پشتیبانی از فایل های FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 است.

 

 

 


برای اندرویدی‌ها؛

مدیریت دانلود حرفه‌ای برای گوشی شما + دانلود

نرم افزار Loader Droid PRO download Manager ابزاری برای دانلود فایل ها از اینترنت می‌باشد، این نرم افزار محبوبیت فراوانی در بین کاربران دارد و در گوگل پلی از 5 امتیاز 4.7 را به خود اختصاص داده است. اگر به دلیل قطعی اینترنت فایل دانلود شما ناقص بماند با این برنامه شما قادر خواهید بود ادامه فایل را بعد از اتصال اینترنت دانلود کنید.

 

 

 


 
رایانه | IOS | اندروید

با Google Chrome با امنیت بالا وبگردی کنید + دانلود

نسخه جدید مرورگر اینترنت Google Chrome (گوگل کروم)، از شاخص‌های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می‌شود گوگل از این نظر آن را با مرورگر مطرح مانند شرکت اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.

گوگل کروم از قابلیتی با نام مرور ناشناس (Incognito) بهره می‌برد، که این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد با مرور وبسایت‌ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.

 


Baidu PC Faster؛

با این نرم‌افزار سرعت رایانه خود را چند برابر افزایش دهید + دانلود

Baidu PC Faster نرم افزاری قدرتمند و البته حرفه‌ای جهت بهینه سازی و افزایش راندمان سیستم و حل مشکلات رجیستری و رفع خطاهای ویندوز می‌باشد که از 8 بخش اصلی تشکیل شده است.

 

 

 


سه بعدی؛

دکوراسیون داخلی منزلتان را خودتان طراحی کنید + دانلود

Flow Architect Studio 3D 1.8.4 یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی سه بعدی پلان‌های معماری است که کاربردهای فراوانی برای تمامی نقشه‌کش‌ها، معماران و مهندسین عمران دارد. شما با استفاده از این نرم افزار می‌توانید دکوراسیون خانه‌تان را به صورت سه بعدی طراحی کنید. مثلا محل آشپرخانه را انتخاب و سپس آن را ترسیم کنید.

 


 
Beautiful Blossoms برای رایانه؛

شکوفه‌های زیبای بهار در پس زمینه رایانه شما + دانلود

اینجا برای شما کاربران ویندوزهای هفت و هشت یک پوسته زیبا به نام Beautiful Blossoms را آماده کرده‌ایم. این پوسته که محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد 15 تصویر مختلف از شکوفه‌های زیبا را در خود جای داده است. این پوسته حجم کمی نسبت به سایر پوسته‌های مشابه خود دارد و به همین جهت دریچه این پوسته زیبا را برای شما کاربران ویندوز هفت و هشت توصیه می‌کند.

 

 

 


اندروید و IOS؛

بهترین و کامل ترین نرم افزار "آفیس" برای تلفن همراه + دانلود

 نرم افزار آفیس بهترین برنامه موجود برای ایجاد و ویرایش فایل های متنی با سبک های مختلف و متنوع است. شما در محیط این نرم افزار می توانید فایل های متنی و گرافیکی ایجاد کنید و آن را با استفاده از ایمیل برای دوستانتان ارسال کنید. آفیس فقط یک نرم افزار نیست بلکه مجموعه ای کامل از نرم افزارهای حرفه ای و تخصصی است، برخی از نرم افزار های موجود در محیط آفیس عبارت اند از: اکسل، پاور پوینت، ورد و ... . در ضمن این نرم افزار دارای یک ویژگی مناسب و حرفه ای نسبت به نسخه ویندوز خود هست و آن هم پشتیبانی از اجرای فایل های pdf است.
 
 
 
 

Remote Desktop Manager؛

از منزل به رایانه محل کارتان متصل شوید + دانلود نرم افزار

شرکت Devolutions با برنامه Remote Desktop Manager در ویندوز این امکان را برای کاربران فراهم ساخته تا از راه دور به رایانه‌ای در محل دیگری به راحتی دسترسی داشته باشند. از طریق این ویژگی می‌توانید از منزل به رایانه محل کارتان متصل شوید و به تمام برنامه‌ها، فایل‌ها و منابع موجود در شبکه محل کارتان دسترسی داشته باشد، یا می‌توانید محیط دسکتاپ سیستم محل کارتان را عینا در رایانه خودتان اجرا کنید.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, | 6 بعد از ظهر | نویسنده : Ho3einAfshari AND JavadKarimi |
  • مطالب جالب
  • موج سوار